Alla inlägg den 23 mars 2012

Av bertil-tibetansk-spaniel - 23 mars 2012 15:39

Hej

Idag har det varit "en sån där dag"!

Först upp i ottan o iväg till veterinären...(återbesök heter det visst)

där blev jag först klämd på o ("provocerad")...alltså vetten klämde ihop mitt framben...jag hojtade ju förståss...det var äckligt ju...sen fick jag en spruta i huvudet...ni hörde rätt...de kanske tror att det finns plats där haha,

skämt åsido...jag somnade ju av...sen vet jag inte så mycket... matte sa att de röntgade höfter o armbågar...o sen fick jag en spruta till för att vakna till ...och som om det inte var nog fick jag en spruta till i huvudet...det var Cartrofen...ett medel som skall göra att jag inte känner av smärtan i kroppen...vetten sa att jag fått mer muskler av simrtäningen o det var ju bra...så vi fortsätter att simma...helt ok tycker jag...sen skall jag få fler sprutor...en i veckan 3 gånger till...sen skall vi prata med vetten igen...fortsatta förhållningsorder om att ta det lugnt med bus osv...lugna promenader...tur att våren är på väg så man kan ligga o gosa på gräsmattan...


 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards