Direktlänk till inlägg 10 augusti 2012

Sjukgymnasten

Av bertil-tibetansk-spaniel - 10 augusti 2012 12:02

Hej igen

Idag har vi varit hos sjukgymnasten...det visar sig att det onda bak kommer från muskler o muskelfästen...jag är ju speciell     lång rygg...korta ben...lösa knäskålar...hd på ena höften...envis...supersöt...helt underbar...klickerklok...cool...mm mm


nya förhållningsorder  puh! men matte är jättenöjd med detta...så vi sätter igång... när vi var där (ja dessa uppfinningsrika människor) så fick jag promenera i ett gigantiskt akvarium med vatten o rullband!...fast det var ok för matte matade mig med Frolic... bilder kommer nästa gång

ha det gott




 
 
Anneli, Chico o Yra

Anneli, Chico o Yra

12 augusti 2012 16:24

Det e inte lätt å va hund alltid... Men du har tur du Bertil som har en sån go matte som tar hand om dej så väl!

http://www.bokskogens.bloggsida.se

 
Olga da Polga

Olga da Polga

14 augusti 2012 08:30

oj vad man får vara med om - både som hund och som läsare av olika bloggar :D
Kul att hitta hit och tack för besöket hos oss!

http://www.olgadapolgahundar.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bertil-tibetansk-spaniel - 28 november 2012 13:00

Det blir inga fler inlägg i denna bloggen. Tack för visat intresse. Kram Gunilla ...

Av bertil-tibetansk-spaniel - 26 oktober 2012 10:00


hej matte har varit på kurs igen...det brukar alltid hända nya saker efter det...nu var ämnet "berikning"...ung som att berika hundens naturliga behov...så nu är det slut med all mat i skålen...en del där och resten sprider matte ut antingen i hela...

Av bertil-tibetansk-spaniel - 9 september 2012 14:30


Hej här nedan provar jag min nya "träningsstege"     Jag är nu nästan som en "ny" hund säger matte: jag verkar inte ha ont längre och jag är piggare o gladare...träningen verkar ha gett resultat...waterwalker (akvariet), simning, massage,...

Av bertil-tibetansk-spaniel - 24 augusti 2012 20:30


Idag har jag varit i akvariet igen...så här ser det ut:   ...

Av bertil-tibetansk-spaniel - 10 augusti 2012 11:53


Hej i sommaren   När balkongdörren öppnas går jag ut där och lägger mig mitt i solen och njuter...efter en liten (tycker jag) stund kommer matte o föser in mig o säger att jag kan få solsting...yeh right...undrar vem som fått solsting...jag som n...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards